Friday, 8 April 2011

ibu..hentikan....

perit untukku luahkan segalanya pada ibu tentang si dia...ibu selalu dan masih mengharapkan si dia akan datang kerumah kami untuk melawat aku.. itulah yang selalu dia lakukan sebelum ni..


ibu tak tahu dia telah senyap tanpa sebarang berita... seluruh familyku boleh dikatakan kenal dia..kami dah berkawan 5tahun..mana tak kenal... mereka mengharapkan aku akan berkahwin..tapi..aku tak tahu jodoh Allah padaku..aku hanya mampu berdoa..


aku benci kau..sungguhh...kau tak rasa apa yang aku tanggung..kau tak tahu aku seksa..kau tak tahu aku terpaksa menunda pengajian aku disebabkan kau....muka aku tangan aku...semuanya tak macam dulu...aku benci kau..mana janji kau hah. kau menangis waktu tengok aku excident kat hospital..tapi sekarang?kau buat haku macam tahik. kau buang aku jauh jauh.AKU BENCI KAU. ibu..tolonglah..jangan tanya dia lagi......

2 comments:

  1. semoga sahabat tabah mengadapinya....saya ingin berkongsi sesuatu moga ia dapat mengurangkan rasa hati sahabat..InsyaAllah...

    http://dsassins.fazminn.net/2011/02/macam-mana-nak-pujuk-hati-bila-rasa.html

    ReplyDelete
  2. terima kasih sahabat kerana sudi berkongsi..=')

    ReplyDelete